esa peñaaaa

esa peñaaaa
el Joan petit cuan balla...

dimarts, 2 de desembre del 2008

Xarrada de Josep Navas (el germà de Tamara)

Xiques i xic, (Pascual, va per tú, perquè al pareixer els altres 2 estan desapareguts en combat) tenim el blog més soso del món!!!!!
Pugeu algo, algun xiste encara que siga, una anècdota, imagineu-se que açò és el tuenti, a que no el tindrieu tan abandonat?

Mireu, se m'ha ocurrit que podriem fer un post per a comentar la xarrada del divendres sobre experiències amb discapacitats.
Vinga animeu-se

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La xarrada del divendres fou super interesant, les dos últimes hores del divendres mai no m'havien passat tant depressa (no t'enfades Benjamí).

Després vaig estar el cap de setmana mirant per internet tots els sindromes eixos raros que ens va explicar.

Jo tinc una pregunta per a Tamara, li vas dir Pepico al teu germà???

Bueno, pues espere que totes les xarrades que tingam siguen tan interessants.

Karol

Anònim ha dit...

jo estic d´acord amb Karol, vam coneixer un poquet la disacapacitat, y en vam vorer un altre punt de vista sobre aquest mon.Jo crec que es un tema que va molt relacionat amb el nostre futur teball, perque serem els encargats de la deteció de algun transtorn o alguna discapacitat, por lo que será necesari, si no tots, al meyns tendríem que coneixer alguns síntomes.
Ara cada cual si s´interesa o no,es problema seu.

TAM.